אנו מאפשרים החזרות והחלפות תוך 30 יום מיום קבלת ההזמנה. אם עברו יותר מ-30 יום, לצערנו לא נוכל להציע החזר כספי, החזרה או החלפה.
כל בקשה להחזרה או החלפה מחייבת אישור מצוות שירות הלקוחות שלנו. פריטים שיישלחו אלינו ללא תיאום מוקדם – לא יתקבלו.
כדי להיות זכאי להחזרה:
-
הפריט חייב להיות חדש, שלא בוצע בו שימוש.
-
יש להחזיר את הפריטים באריזה המקורית כולל כל האביזרים הנלווים.
במקרה של פריט פגום, חסר אביזרים או נזק שנגרם על ידי הלקוח, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לדחות את בקשת ההחזרה, ההחזר הכספי או ההחלפה.
אנו מתחייבים לאיכות: כל מוצר עובר לפחות שלוש בדיקות איכות, החל מהמפעל ועד לשליחתו ללקוח, כדי להבטיח שהמוצרים מגיעים אליכם במצב מושלם.
החזר
מעוניינים מכל סיבה שהיא לבטל את העסקה? הדבר אפשרי בתוך 14 יום מקבלת המוצר לביתך
שלחו לנו הודעה במייל המצורף
support@leobands.com
ונדאג לטפל
החלפה
החלפות פריטים מתבצעות בתוך 30 יום מיום קבלת המוצר
רוצה להחליף מוצר? שלחו לנו הודעה במייל המצורף
support@leobands.com
עדיין יש לך שאלות? נשמח לעמוד לשירותך
הוצאות משלוח להחזרה/החלפה
בעת ביצוע החזרה הזיכוי יהיה בניכוי עלויות שילוח.
אם ההחלפה נגרמה בגלל תקלה שלנו, אנו נישא בעלויות השילוח.
לדוגמה אם טעינו בצבע/גודל/סגנון.
במידה ואתם לא סגורים על המידה שלחו לנו הודעה ונשמח לעזור ולייעץ
פרטי קשר
שעות פעילות שירות הלקוחות שלנו הן בין 10:00 ל-17:00 (שעון ישראל).
במהלך שעות הפעילות, זמן התגובה שלנו הוא בדרך כלל כשעה.
אם פניתם מחוץ לשעות הפעילות, נחזור אליכם ביום העבודה הבא.
במקרה של עיכוב בתגובה, נודה על סבלנותכם – אנו מתחייבים לטפל בכל פנייה בצורה יסודית ומקצועית.
דוא"ל: support@leobands.com